שינויים ארגוניים, מיזוגים ורכישות - ארגונים נדרשים לשינויים כאלו ואחרים. חלקם באופן יזום ואקטיבי (רכישות ומיזוגים יזומים) וחלקם לעיתים נכפים על הארגון (התיעלויות, הפסדים וכו'). אנו מבצעים תהליכי פיתוח ארגוני, פיתוח מנהלים, תמיכה בשינויים במבנה הארגוני, אבחונים ארגוניים ועוד.

הדרך לשרוד בג'ונגל הארגוני, או "קר  ובודד שם למעלה" - ייעוץ אישי למנהלים - מטרת הייעוץ האישי היא שתוכל ליצור לעצמך פריצות דרך בנושאים המטרידים אותך. מנהלים נמצאים לבד ב"שפיץ" של הארגון. ככל שאנו מנהלים בכירים יותר, כך גורמי הייעוץ או התמיכה בתוך הארגון הולכים ומתמעטים. מי שהיו חברים הופכים להיות כפיפים או עזבו אולי אחסוך לך חלק מאותן טעויות שעשיתי אני. אל חשש!! אתה תעשה אחרות.

הכנה לפגישות חשובות, הרצאות, פגישות אישיות - טכנולוגיה ייחודית המכינה את המנהל/עובד לפגישת עבודה חשובה וקריטית, פגישה אישית או פרזנטציה חשובה. פגישה של שעה שתעסוק לא בתוכן הפגישה המתוכננת, אלא יותר באיך (הוויה). איך אני רוצה להיות שם? מה יגרום לי להיות אחר. איך אני מונע זאת? איך ועם מה אני רוצה שהצד השני ייצא? בפגישה ממוקדת, נפיג את הפחדים ונגרום לך להגיע בפוקוס לקראת הפגישה

עתודות ניהוליות, תרבות ארגונית ומה שביניהן - ארגונים הבינו שהם משקיעים הון עתק בהכשרות וארגונים אחרים מנצלים זאת לאחר שהעובדים עוזבים את הארגון. הכשרת עתודות ניהוליות אינה רק ההכשרה עצמה. מדובר במעגל שלם שכולל את האלמנטים הבאים:
א. איתור צרכים ארגוניים ספציפיים (עכשוויים ובעיקר בעוד 5 שנים).
ב. בניית תעודת הזהות והפרופיל של המנהל המתאים לארגון.
ג. זיהויי המנהלים שיתמידו, שיחפשו מקום אחר ומה צריך לעשות עם כל אחד ואחד.
ד. בניית והעברת תוכנית ההכשרה למנהלים העתידיים בארגון.

תרבות ארגונית -  תרבות ארגונית הוא צמד מילים שבארגונים רבים כל שנותר בו הוא פלקט ממוסגר על הקיר. עלה התאנה בדמות הפלקט על הקיר "משחרר" את הארגון מהעיסוק האמיתי בתרבות הארגון, תרבות העובד הבודד, ובעיקר ההשתלבות של האינדיבידואל בתוך מסגרת התרבות הארגונית. מנהלים על הבמה, מתמחה בתמיכה בארגונים בבניית ערכי התרבות הרלוונטיים לארגון, ההתאמה בין העובד הבודד לארגון ותרבותו. כלים להטמעה ובעיקר: בניית כלים אישיים לעובדים ומנהלים על מנת לשנות, או לחזק ערכים אישיים איתם הגיעו לחברה.
 


עיצוב ובניית אתרים - סטודיו קו אחר